22 februari, 2010

Inomhusflyg Önstaskolans gympasal

I fredags var vi och flög inomhus i Önstaskolans gymnastiksal. Bra yta och flaxa runt i om man har en liten heli. Självklart tog jag med mig Logo 500 och gjorde en autotrim. Blev inte helt nöjd så jag skall göra en till vid ett senare tillfälle. Just nu längtar jag efter våren och sommaren. Tillfällena är för få nu på vintern. Camm-1 (Ove) flög sin Logo 600 vilket var trevligt. Får tacka nic och nisseica på rcheli.se för att vi fick flyga inomhus!

Sedan så har jag och Ove beställt accar ifrån HobbyCity. Precis när vi beställde så tog var Oves accar slut i lager och nu har vi snart väntat i en månad. Tur att det är vinter :)

Är bra sugen på att skaffa EDGE 553mm FBL version. Dom har fått bra betyd har jag läst. Det får väl bli till sommaren. Ingen billig hobby man har gett sig in på.

Inga kommentarer: