13 oktober, 2009

Första inlägget!

I lördags släppte alla (nästan alla) spärrar gällande flygningen. Det började med att jag flög 3 accar med väldig försiktighet. Jag hovrade, körde lite sidled och så var det med det. Sista accet tänkte jag "Nu jävlar, jag skiter i om det går åt helvete". Och vips så flög jag fort som fan, gjorde massor av svängar och några stall turns. Det gick ju hur bra som helst! Innan var jag rätt osugen på att flyga men nu är jag skitsugen. Dock så gick det inte så bra för Tobbe (Nozer på rcheli.se). Vet inte exakt vad som hände för jag var iväg och hämtade en grej då jag hörde hur det small till i backen. Han flög tail-in och började backa mot sig när hans tail fick frispel och någon sekund senare satt den i backen. Som tur var blev det en noseplant så det blev "ganska" billigt. Han har en T-rex 450 SE. Den är nu ihopmeckad och i helgen blir det av igen!

Tobbes heli fick smaka på gräset...

Inga kommentarer: